MELAZ

Ma numesc Simai Mihaela, mi se spune Mela, nume de artist MELAZ, sunt din Oradea si prima mea iubire a fost si este muzica. Sunt songwriter, cantareata si ador sa ma acompaniez de chitara. Am incercat de cateva ori sa renunt la muzica in favoarea altor lucuri, dar mereu m-a urmarit si de aceea azi am  iesit pe scena, cu mult curaj si bucurie sa va cant.

Pasiunea pentru muzica am avut-o de cand ma stiu, dar am inceput sa cant la chitara in clasa a 11-a si dupa un an am inceput sa scriu texte despre viata mea si a celor din jurul meu. Scriu in 4 limbi: romana, engleza si italiana, ungureste cantece de dragoste in principal si cantece cu mesaje optimiste, fiind o persoana optimista.

Am avut diferite colaborari cu muzicieni din Oradea, dar am aflat de abia in acest an ca pot sa fac fata si unei cariere solo. De atunci, adica din martie 2011, am participat la 4 festivaluri, sustinand cate un recital la fiecare: Festivalul Luminii 2011 Oradea, Vlahia Folk Festival 2011, editia a II-a si Dor de Munte 2011 (in satul Moieciu de jos langa Brasov), Festivalul Castanilor editia a 12-a din acelasi 2011.

Dupa  septembrie 2011 am ajuns sa fiu unul dintre membri fondatori am trupei AMALGAM din Oradea, fapt care m-a incurajat sa imi continui si cariera solo si explorarea unor alte domenii muzicale. Impreuna cu trupa AMALGAM am sustinut o serie de concerte, incepand cu decembrie 2011 in Amicii Cafe, Music Cafe, Louis Cafe, Cafeneux, din Oradea, concerte la care am interpretat si piese MELAZ.

Prin mai 2012 am facut o pauza cu trupa, fapt care mi-a dat posibilitatea de a colabora cu multi alti artisti din Oradea: Sabin Muresan (colaborarea cu Sabin a inceput cu ianuarie 2012, fiind amalgamat in AMALGAM, dar colaborarea a continuat si la concertele Melaz, sistinand impreuna concerte atat in Oradea cat si in tara, Rosia de Bihor, Cluj-Napoca), Chis Carmen, Margittai Tamas, Vlad Vancea, Cristi Ghidia, Raul Bochis, toti artisti de admirat din Oradea.

O alta experienta interesanta a fost intalnirea din octombrie 2011, cu oameni de cultura din zona Brasovului, Dan Constantinescu, Ion Manzala, Ovidiu Popa. Am f participat la emisiunile domnului Ion Manzală de la Mixtv Braşov, susţinute în satul Peştera , invitată fiind de domnul Dan Constantinescu, cantautor deasemenea şi musician bine cunoscut în zona Braşovului şi nu numai.

Colaborările cu Dan Constantinescu m-au adus în decembrie din nou la Braşov unde am participat la Concertul de Crăciun.

Revenind la 2012, am participat inca o data la toate festivalurile amintite mai sus, mai putin la  Dor de munte si cel al Castanilor, ce urmeaza in 5-6 octombrie, la Ploiesti, avand surprize la Vlahia Folk Festival, unde, participand de asta data si la concurs am primit trei premii: Premiu Revival, oferit de Centrul Cultural din Targoviste, premiul III Compozitie- Daca vrei si premiul al II-lea Hoinar prin anotimpuri.

Pe viitor doresc sa imi fac cu album, in prezent este in lucru, si sa ajung sa cant in cat mai multe orase din tara. Doresc ca mesajele pozitive transmise de piesele Melaz, sa reuseasca sa aduca armonie si echilibru in toti cei care le asculta, inclusiv in mine, pentru o lume mai buna.

About GTCI

GTCI este un eveniment cultural care are ca scop promovarea producţiilor experimentale, într-un efort de a face ca şi oraşul Oradea să devină vizibil în sfera internaţională a artelor şi a circuitului cultural. Printre secţiunile acestei gale se numără piese de teatru, concerte, filme, arte vizuale, expoziţii de fotografie, ateliere de teatru şi lansări de carte. Artiştii invitaţi sunt din România şi din străinătate. Pentru mai multe informaţii, ne puteţi scrie la gtci.romania@gmail.com! View all posts by GTCI

Leave a Reply

